阳光守望

Good Good - Perttu

莫西顾:

Good Good说:Bang Bang很了不起吗,我也棒棒,不信,听听看就知道了。叠字党绝不认输!


Tryna get a little bit of peace
试着找到一点安宁
You know that I just can't sleep when I'm alone
发现其实一个人根本睡不着
Baby, just come back home
回家吧,宝贝
(Ooh-ooh-ooh-ooh)
噢~···噢~~~

I don't wanna move too fast, but I just can't hold this back
我既不想进展的太快,又不想让我们的关系原地踏步甚至倒退
I need you here
我现在就需要你
Whisper on in my ear
在我耳边说悄悄话
(Ooh-ooh-ooh-ooh)
噢~···噢~~~
I, I toss and turn at night
夜晚我辗转难眠
Without you by my side
没有你在我身边
So come on over
快回来我身边吧
(Ooh-ooh-ooh-ooh-ooh-ooh-ooh-ooh)
喔~~~~~噢
I, I toss and turn at night
夜晚我辗转难眠
Without you by my side
没有你在我身边
So come on over
快回来我身边吧
(Ooh-ooh-ooh-ooh-ooh-ooh-ooh-ooh)
喔~~~~~噢
You give me that good good
你给我的都是最好的
You give me that good good
你给我的都是最好的
You give me that good good
你给我的都是最好的
You give me that good good
你给我的都是最好的
Now that I'm addicted to the things that you say and do
对你的一切几乎到了着迷的地步
I'm hooked for life
(有你的)生活令我着迷
Willing to pay the price
甘愿付出
(Ooh-ooh-ooh-ooh)
喔噢··~
Honey, you're sweet like hell
亲爱的,你魅力无穷
But you know that you wear it well
你很适合这样
A different week
转眼又一周
Bringing me to my knees
拜倒在你裙下
(Ooh-ooh-ooh-ooh)
喔噢~···~~·
I, I toss and turn at night
夜晚我辗转难眠
Without you by my side
没有你在我身边
So come on over
快回来我身边吧
(Ooh-ooh-ooh-ooh-ooh-ooh-ooh-ooh)
喔噢~···~~·喔噢~···~~·
I, I toss and turn at night
夜晚我辗转难眠
Without you by my side
没有你在我身边
So come on over
快回来我身边吧
(Ooh-ooh-ooh-ooh-ooh-ooh-ooh-ooh)
喔噢~···~~·喔噢~···~~·
You give me that good good
你给我的都是最好的
You give me that good good
你给我的都是最好的
You give me that good good
你给我的都是最好的
You give me that good good
你给我的都是无与伦比的
You give me that good good
你给我的都是最好无与伦比的
You give me that good good
你给我的都是最好无与伦比的
You give me that good good
你给我的都是最宝贵的
You give me that good good
你给我的都是最宝贵的
You give me that good good
你给我的都是最宝贵的


评论

热度(44)