阳光守望

Second Time Around - Madeline Juno

sweetest:

「灵魂之声」

Madeline Juno的歌声很美,像花瓣一样开放,委婉动情,真心好听!

 

歌词:

It must be something
一定有什么
In the way things are between us
隔在了我们之间
I can't shake it off
我无法摆脱
I don't know what it is
我并不知道那是什么
Where we're going
我们该怎么做
Do you miss me
你想我吗

The way I miss you
像我这么想你一样
Whenever we don't talk
当我们无话可说
Whenever we fade
当我们逐渐厌倦
Whenever we float apart in every way
当我们以各种理由试图分开
I know that I can't help myself
我知道 我帮不了自己
But rip out my heart
但我撕裂着的心
Now it's yours to have
已经是你的了
Won't you let me
你不让我
Take you back
带你回到
To the place where we first met
我们第一次见面的地方
Just take my hand again
你只是拉着我的手
And kiss me on the forehead
吻着我的额头
Say we'll be alright
说我们会好起来的
This is our time now
这是我们两人的时间
We'll make it work somehow
我会让它在某种程度上
Second time round
重来一次
Second time round
重来一次
It must be something
一定有什么
In the way you smile
在你微笑的时候
In the way you walk
在你走路的时候
With your head held so high
你的头抬得很高
And I'm blue as your eyes
在你的眼里我是消极的
You're not mine
你不属于我
And do you recall now
你是否还记得
The night when you would say
那晚你说
"Give it some time“
给我一些时间
Just wait a little longer
只要再等等
And you are mine"
你是我的”
I knew I couldn't help myself
我知道 我帮不了自己
But rip out my heart
但我撕裂着的心
Now it's yours to have
已经是你的了
Won't you let me
你不让我
Take you back
带你回到
To the place where we first met
我们第一次见面的地方
Just take my hand again
你只是拉着我的手
And kiss me on the forehead
吻着我的额头
Say we'll be alright
说我们会好起来的
This is our time now
这是我们两人的时间
We'll make it work somehow
我会让它在某种程度上
Second time round
重来一次
Second time round
重来一次
I, I didn't lie
我 没有说谎
I, I didn't lie
我 没有说谎
And I'm sorry
很抱歉
I'm not what you wanted
我不是你想要的人
I, I won't cry no more
我 不会再哭泣
I won't cry
不会哭
I'm giving you up
我放弃你了
I'm giving you up
我放弃你了
If you can't seem to want me
如果你想要的并不是我
The way I want you
我好想你
Won't you let me..
但我没办法
Take you back
找回你
To the time when you loved me
你还爱我的时候
You had me hanging on your last words
你对我说的最后一句话
You said we'd be alright
你说 我们会好起来的
This was our time now
这是我们两人的时间
Don't let me go now
别让我离开
One second time round
一次次次重复
Second time round
再重复
Don't let me go now
别让我离开
Second time round
再重复

评论

热度(156)