阳光守望

Come - Jain

sweetest:

「魔性」无限循环~

Jain的歌曲都非常带感,浓重的法国味,唱的却是英文,超喜欢。


歌词:

Black burn I feel so alone
黑夜燃的正旺 没有你
Without you boy
我是如此寂寞

Now I'm here
而此刻
Hanging out in the street
我正徘徊于街头

Thinking about reactions over actions
想着我对你该是保守还是主动
Walking on the sky of my dreams
游离于云霄般不可及的梦境
Come come my baby come
来吧 亲爱的 来我身边
I will show you the world
我会带你踏遍世界

Come come my baby come
来吧 亲爱的 来我身边
I will cover your nightmares
我会为你掩盖噩梦

Come come my baby come
来吧 亲爱的 来我身边
I will love you forever
我会爱你直到永远

Come come my baby come
来吧 亲爱的 来我身边
I will not let you go
我不会让你离我远去

My love I just feel so lost
没有你 我的情思
Without you boy
像是失去意义

I am yours even if time has passed
即便时过境迁 我依旧属于你

Take me away
带我远走高飞吧
From this impetuous world
远离这浮躁的人世
Leaving this jail of my mind
远离我思想的监牢

Come come my baby come
来吧 亲爱的 来我身边
I will show you the world
我会带你踏遍世界

Come come my baby come
来吧 亲爱的 来我身边
I will cover your nightmares
我会为你掩盖噩梦

Come come my baby come
来吧 亲爱的 来我身边
I will love you forever
我会爱你直到永远

Come come my baby come
来吧 亲爱的 来我身边
I will not let you go
我不会让你离我远去

My soul my soul is in Africa with you boy
我的思绪 已随你飘到了遥远的阿非利加
Come come my baby come
来吧 亲爱的 来我身边
I will show you the world
我会带你踏遍世界

Come come my baby come
来吧 亲爱的 来我身边
I will cover your nightmares
我会为你掩盖噩梦

Come come my baby come
来吧 亲爱的 来我身边
I will love you forever
我会爱你直到永远

Come come my baby come
来吧 亲爱的 来我身边
I will not let you go
我不会让你离我远去

My soul is in Africa with you boy
我的思绪 已随你飘到了遥远的阿非利加

Looking at the stars
仰望繁星
On this diamond sky
在这闪耀的夜空

Giving you my smile
把微笑全给你
So you can keep it on your mind
这样你就能谨记我于心
Floating on your blazing eyes
让我能游荡在你炽热双眸中

Come come my baby come
来吧 亲爱的 来我身边
I will show you the world
我会带你踏遍世界

Come come my baby come
来吧 亲爱的 来我身边
I will cover your nightmares
我会为你掩盖噩梦

Come come my baby come
来吧 亲爱的 来我身边
I will love you forever
我会爱你直到永远

Come come my baby come
来吧 亲爱的 来我身边
I will not let you go
我不会让你离我远去


评论

热度(134)