阳光守望

All I Have To Do Is Dream - Leslie Clio

莫西顾:

这次有文案!昨天的推荐想了半天也不知道说点什么,索性犯个懒,什么都不写。

今天这首《All I Have To Do Is Dream》之前也有推荐过The Everly Brother的版本,如果说之前的乡村民谣会让你想到复古色调的老电影,那么Leslie Clio更加随性散漫的弹唱会让你像是正在进入一场夏日午后的美梦,在这种节奏里做任何事情都多了一份悠然和愉悦感。


歌词:


Dream, dream dream dream

梦里,梦里 梦里 梦里

Dream, dream dream dream

梦里,梦里 梦里 梦里

When I want you in my arms

当我想拥你入怀的时候

When I want you and all your charms

当我想要无尽魅力的你的时候

Whenever I want you all I have to do is dream

无论何时我需要你的时候,我需要做的就是去梦里

dream dream dream

梦里,梦里 梦里

When I feel blue in the night

当我在深夜独自忧郁的时候

When I want you to hold me tight

当我想要你紧紧抱住我的时候

Whenever I want you all I have to do is dream

无论何时我需要你的时候,我需要做的就是去梦里

I can make you mine

你会变成我的独有

taste your lips of wine

轻吻你唇瓣上残留的酒滴

anytime night or day

无论是黑夜或是白天

only trouble is gee whiz

就差了一点魔法

I'm dreaming my life away

我梦到我的生命正在消逝

I need you so that I could die

我需要在死去前见见你

I love you so and that is why

这都是因为我如此的爱你

whenever I want you all I have to do is dream

无论何时我需要你的时候,我需要做的就是去梦里

Dream dream dream, dream

梦里,梦里 梦里 梦里

I can make you mine

你会变成我的独有

taste your lips of wine

轻吻你唇瓣上残留的酒滴

anytime night or day

无论是黑夜或是白天

only trouble is gee whiz

就差了一点魔法

I'm dreaming my life away

我梦到我的生命正在消逝

I need you so that I could die

我需要在死去前见见你

I love you so and that is why

这都是因为我如此的爱你

whenever I want you all I have to do is dream

无论何时我需要你的时候,我需要做的就是去梦里

dream dream dream

梦里 梦里 梦里

Dream, dream dream dream

梦里,梦里 梦里 梦里

Dream, dream dream dream

梦里,梦里 梦里 梦里

Dream, dream dream dream

梦里,梦里 梦里 梦里


评论

热度(160)